fredag 12 september 2008

Who are you?


Jag har tänkt på en sak. Är himla nyfiken på vem ni är, mina läsare. För läsare det har jag, uppenbarligen, iallafall enligt bloggtoppen. Jag vet ju att endel av mina vänner och bekanta läser, ni behöver ju ej presentera er närmre (iof vore det kul att veta vem av dem som läser-vet tex att min pappa läst någon gång) men det vore roligt om någon av er okända läsare ville ge er till känna och kanske berätta lite om er själva. Har ni någon blogg kanske? Det vore kul att följa er på samma sätt som ni följer mig. Var nu inte blyga eller svåra! Go for it. Kommentatorsfältet är ert.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jag heter Hannah, är 22 år och bor just nu hemma hos mina föräldrar igen (men planerar att flytta hemifrån igen inom en halvårsperiod). I framtiden vill jag arbeta inom musikbranschen eftersom det har varit mitt mål ända sedan jag var 14, men just nu nöjer jag mig med i princip vilket jobb som helst... Och ja, jag har en egen blogg också som jag kallar för Smithereens eftersom det ordet är en bra beskrivning för hur min blogg är, småbitar av allt liksom.

Madeleine sa...

vad kul att du gav dig till känna, ska följa din blogg med spänning;)

Anonym sa...

jag är en nervös latmask, så jag berättar inget...

Anonym sa...

Anonym och anonym, jag är ganska säker på att du vet att jag läser. Men okejrå, 27år-Nyköping-sambo Micke(plus hans son varannan vecka)-jobbar på bryggeri-åker en del på festivaler (3 iår)-medlem i massa djurrättsorganisationer samt "fuskvegetarian", alltså äter fisk-gillar moz/ny dolls/guided by voices och den typen av musik-står ALLTID på djurens sida och upprörs mycket av folk som är elaka mot djur-60kg-174cm-39 i skostorlek-bästa ordspråk "Man kan lika gärna va glad".
Ungefär så.

Anonym sa...

Hanna heter jag, gillar mycket samma musik som dig! :) min blogg heter www.hannasvirrpanna.blogg.se

Rätt så oseriös sådan, skriver mest för att slippa plugga! :) Har just börjat med den dessutom, väldigt blandat innehåll hittills!