onsdag 24 september 2008

Min Six Feet Under-besatthet fortsätter


Har bara ett avsnitt kvar att säsong 1 nu. 4 säsonger och typ 50 avsnitt kvar alltså. Skönt att veta att det inte är slut än på ett tag. Åh det är så bra, det är verkligen beroendeframkallande också. Jag älskar karaktärerna! Mamma Ruth är så söt på något sätt. Brenda påminner mig lite om Caitlin, min kompis i Portland. Och Claire (bilden), ÅH hon är så fin. Brendas bror är föresten sjukt lik Zach. Och det i kombination med avsnittet som handlade om TÅ-fetischer gav mig rysningar..:S
Jag älskar det för att det är så verkligt och rimligt liksom. Inte överdrivet, inte sockersött, bara så som verkligheten är (förutom när döingarna kommer och snackar då).
Jag som inte ens gillar att titta på tv.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja, eller hur? Six Feet Under kan vara världens bästa TV-serie ever. Min favoritkaraktär är labile Billy.