torsdag 18 september 2008

Pirr



Det pirrar i min mage. Lite som fjärilarna som följer med förälskelsen. Ni vet när man är sådär förväntansfull och glad? Det är en härlig känsla. Samtidigt är jag lite nervös för att det inte ska bli lika bra och kul som jag vill att det ska bli..Sanna tar hjälp av Sus o Sandy för att fixa sista med dekoren osv nu medan jag jobbar. Känns tråkigt att inte kunna vara med på det men måste ju jobba. Ska snabbt hem om efter jag slutat och fixa till mig, sen kommer jag vara på Debaser resten av kvällen. Ser så himla mycket fram emot det här. Som vi fixat och planerat i flera månader nu..och nu äntligen börjar det! Jihaa. Kommer ju fortsätta med några extravaganta kvällar till i höst så det blir som ett enda långt födelsedagskalas. Hoppas ni kommer på någon av kvällarna.

Puss.

foto: marina siljehav

4 kommentarer:

mimmi sa...

Jag kommer absolut den där fredagen!!! Hoppas det blir bra ikväll. Possss

Anonym sa...

Lycka till ikväll! Önskar Malmö var lite närmare så man kunde komma förbi. Ni kanske kan gästa Debban i Stockholm någon gång :-)?

Anonym sa...

Hoppas kvällen blev fin! Jag ska försöka komma nån kväll, Malmö är ju inte så långt bort. Hej!

Madeleine sa...

anna (mimmi): ja du får komma den 3e!
anna: ja kanske det. det vore skoj. blir säkert så ngn gång.
maria: jaaa kom.