fredag 26 september 2008

Sanslöst

Läste det här hos Annika Marklund tidigare idag och blev helt förfärad. Jag undrar hur det är med folks verklighetsuppfattning egentligen. I mina ögon är Annika väldigt smal. Kanske inte pojkkroppsfjortismodellsmalanorektisk (som tur är) men kvinnlig och fin och SMAL. Shit vad enorm jag borde vara i vissas ögon, för att inte tala om överviktiga och riktigt TJOCKA personer. Alltså. Har folk inte ögon att se med eller? Inte nog med att så många tjejer har dålig kroppsuppfattning och självkänsla, nu ska folk hålla på och ge varandra det också. Shut the fuck up skulle jag vilja säga.

1 kommentar:

Anonym sa...

Nu hittade jag hit! tjoho
Jag tittade in på Annikas sida och blev lika förfärad som dig över att folk kan prata om tjockhet när det gäller henne (eller någon annan för den delen).

Tämligen rimligt är nog att de som säger så är MASSIVT avundsjuka och samtidigt såklart inte lika vackra och smarta som henne.
erika