torsdag 25 september 2008

helgen v 39

Det är så mycket som händer den här helgen som kommer. Är bjuden på fyra fester (födelsedagsfest, inflyttningsfest x3) plus att det är konsert med Rosie Thomas på lör och Lemonheads på sön. Samtidigt är det Susannes sista helg hemma (de åker på mån antagligen) så jag vill spendera så mkt tid som möjligt med henne. Det är gallerinatten också. Och just det! regnbågsfestivalen har en massa fester! Och allra helst hade jag bara legat i soffan och glott på Six feet under (är så sjukt trött för tillfället) så jag vet inte HUR jag ska prioritera.
I-landsproblem deluxe var det ja.

3 kommentarer:

jenny sa...

åh, rosie! har längtat lite efter henne :)

Anonym sa...

Jag tycker iallafall att alla borde dra på Rosie Thomas, och det tycker Susanne också. - Team Rosie

Anonym sa...

E du inte sugen på tjajfesten?