onsdag 30 april 2008

Five minute dream


Tindersticks var så fint igår (och nu kommer ni tycka att jag är patetisk men både Susannes och mina tårar sprutade hejvilt). Är man redan lite nedstämd så är inte Tindersticks känslomässiga musik den bästa medicinen. Men det var jättejätte bra. Idag är jag glad igen, dels för att min allra käraste Sandy kommer hem och dels för att jag slutar tidigare idag (15.00) och sen är jag ledig i fem dagar. Blir som en minisemester. MYS. På de fem dagarna ska jag hinna fira lite valborg, demonstrera, äta på japansk restaurang, se sebadoh på KB, ha tårtkalas och fylla trettio...mm.

Föresten, mina vänner i Like Honey är tydligen äntligen klara med sin fullängdare. (Träffade Johanna, hon på bilden, på tåget hem och hon berättade det). Ni kan lyssna på "Five minute dream" från skivan här. Låter lovande tycker jag:)

Inga kommentarer: