tisdag 29 april 2008

spy

Jag tittar på klipp om det där hemska som uppdagats i Österrike och håller på att kräkas och förvånas över hur något sånt här kan hållas hemligt i en fjärdedels sekel. Och hur kan barnen ha överlevt?, inte bara med tanke på att deras pappa också är deras morfar, utan också med tanke på att de aldrig någonsin hade sett solljus? Jag är förundrad över människans överlevnadsinsikt och samtidigt äcklad över människans ondska och sjuka beteende. Jag sitter här och håller på att kasta upp (jag överdriver inte). Men jag ska inte, tänkte inte köra någon repris på lördagskvällen. Enough said.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Fy fan, det är så jävla vidrigt jag dör. Herre gud, två av barnen som levt hela sina liv i källaren är 18 och 19 år gamla. Fy fan. Åh fy fan.

Anonym sa...

Den mannen ville inte komma till himlen...