torsdag 24 april 2008

Docs


Jag tror bestämt att jag ska köpa mig ett par docs i höst. Haha, trodde nog aldrig att jag skulle vilja äga ett par igen, men det vill jag. Jag är väl mer påverkad av nittiotrenden än jag trodde. Det är inte så att jag någonsin tyckt att det varit fult eller så, det har bara varit helt out of question.

När jag var femton konfirmerade jag mig endast för att jag skulle få pengar till ett par doc martens (alla ni kristna läsare kan ju hålla för ögonen nu). Jag köpte mina första svarta 7-håls med stålhätta kort därfter. Åh vad jag älskade dem. De kvarstod som favoriter även efter att jag köpt lila dito. Men i höst tror jag att jag köper ett par utan stålhätta, det matchar mer min tantålder. Jag menar, man är ju inte lika hård längre.

1 kommentar:

Anonym sa...

jag grävde fram mina gamla docs (från 97 dock) för ett par år sen och använder dem flitigt. de gör en cool fast klumpig.