fredag 25 april 2008

Yepp


Så, nu har jag och min eviga följeslagare Sandy vars en biljett till way out west. Göööteboorg here we come. Ska bli fint att se Sonic Youth på svensk mark igen. Jag är en sån supernörd så jag brukar drömma (återkommande) att jag träffar dem och lär känna dem, sen blir jag lika besviken varje gång jag vaknar. Hehe, men de är ju så fina, mina hjältar. Flaming lips, Okkervil river, Iron & wine, Sigur ros, The National, Lykke li mfl ska också bli kanon. Nu ska jag till Louisiana på jobbutflykt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag funderar också på att åka till way out west. 2 dagar känns lagom. Man kan bo på hotell, vara salongsberusad och se lite bra band. Måste bara övertala min man!

Anonym sa...

Såg Sonic Youth när de var i Gbg sist, och jag blev inte besviken :)