onsdag 23 april 2008

Lista

Annika utmanade mig...:

A is for age: 30...om en vecka typ..aaangst
B is for booze of choice: En riktigt kall hoegaarden
C is for career: Jag är ju konstbibliotekarie och leker rockmusikant på fritiden
D is for your dad's name: Lars
E is for essential items to bring to a party: Ett leende och en flaska vin
F is for favourite song at the moment: Graveyard girl-M83
G is for favourite game: Retro, rappakalja osv
H is for home town: Malmö
I is for instruments you play: Gitarr
J is for jam or jelly you like: Jordgubb
K is for kids: Nä. Inte än, kanske sen.
L is for living arrangements: Bor i en minilya på 27 kvadrat på Möllan.
M is for mother's name: Margret
N is for name of your crush: Passar denna
O is for overnight hospital stays: När jag var liten och öronbarn blev det mga sådana och sen när jag bröt armen i trean.
P is for phobias: Höjder
Q is for quotes you like: "music is life, life is music"
R is for relationship that lasted the longest: Hitills: 2,5 år kanske?
S is for sexiest living creature: Skulle kunna va Devendra Banhart eller VV i the Kills.
T is for time you go to bed: Vanligtvis runt 23-00
U is for underwear: Hipsters, gärna i bomull. Enkla BH´s.
V is for vegetables you love: ALLA!
W is for weekend plans: Förortsfest deluxe och födelsedagsfest hos Martin.
X is for x-rays you've had: MÅNGA. Senast för ett år sen då jag skadade knät.
Y is for yummy food you make: ? Andrea säger att jag lagar bra soppa;)
Z is for zodiac sign: Oxe
Å är för åt dem som du vill skicka listan vidare till: Susanne
Ä är för älsklingstrend: Är både tveksam till och överväldigad av att the 90ies är tillbax! Så länge jag får välja ut godbitarna så.
Ö är för en önskan just nu: Att tvillingarna Ebba och Elliot håller sig friska och att allt kommer gå bra för deras mamma Andrea.

1 kommentar:

Anonym sa...

njä orkar inte/sus