onsdag 2 april 2008

Fredag...

Har gjort en massa blandskivor till mitt djset på fredag. Ni kommer bla få höra följande:
Carpenters. Cat power. Rilo Kiley. My Bloody Valentine. Battles. Patti Smith. Daniel Johnston. Niccokick. Sonic Youth. Dinosaur jr. The Kills. Love is all. Yelle. Pipettes. Belly. Charlatans. Lily Allen. Lady Sovereign. Ride. Arcade fire. Billie the vision. Nina Simone. Juliana Hatfield. At the drive-in. Superchunk. Pixies. My Favorite. Fireside. Sebadoh. Cftpa. Regina Spektor. Hästpojken. CSS. Blonde redhead. Ratatat. Shout out loads. Pavement. M.I.A. Robyn. A place to bury strangers. Smiths. Feist. Deerhunter. Jackson 5. Moldy peaches. Electrelane. Voxtrot. Architecture in helsinki. Arcade fire. Maps. Laakso. Nirvana. Blur. Moonbabies. Band of horses. Daniel Johnston. Pony Up!. Vive la Fete. Madonna. M Ward. Northen State. L7. Mates of state. Lucky Soul. The Sundays. Pulp. Jesus and mary chain. Broken social scene. Lemonheads. Xiu Xiu. mm

[Något som gillas? Kom o dansa på borden och drick en öl med mig.]

Det som är skönt med att spela i vinylbaren är att det inte nödvändigtvis måste vara dansant HELA tiden. När jag spelat skivor på Tomboy kommer ju detta klagomål upp ibland.

2 kommentarer:

Anonym sa...

I like. Kan med min presumtiva 29,4 års ålder komma och dansa med dig. Kanske inte på borden dock... hade ju känts som om jag vore 21...hehe ;)

jenny sa...

sjukt bra lista! jag vill(e) jättegärna komma! men jag var så trött redan på dan idag och nu vid halv elva orkar jag inte resa mig ur soffan alls. det går inte att jobba OCH gå ut på fredagkvällar! :(

hoppas det gick brabra :)