fredag 11 april 2008

Hilfe

Jag har startat en facebookgrupp som heter "Bitterfittor of the world unite". Mest på skämt men lite allvar ligger det i det. Jag tror att jag ÄR ganska bitter. Menar inte att klaga men när man gång på gång blir varse (egna erfarenheter, vännernas dito och allt skit som händer runt om i världen )om det faktum att (män)niskor svinar, härjar och sviker hit och dit då är det bannemej inte lätt att låta bli att vara bitter. Någonstans finns det dock en naiv liten godtrogen jävel inuti mig. Då är det bra att ha sina fina bitterfittevänninor som talar en till rätta. Tänk att det var såhär jag skulle känna några veckor innan jag fyllde 30. Bitter OCH gammal. Hjälp.

4 kommentarer:

Elevator Lady sa...

Jag går med! När det funkar att logga in på Fäjsbook alltså.

Anonym sa...

Jag var den bittraste 21-åringen i världen när det begav sig, det har inte blivit bättre med åren :)

Anonym sa...

Det är faktiskt inget fel att vara lite bitter så det så ;)

jag älskar bittra människor,hahaha!!!
Ju bittrare desto bättre...

Bitter-Dea

Anonym sa...

Hahhaaa åh, det är helt fantastiskt! Jag vill oxkså vara med!

Hoppas du har en fin kväl love
:*