torsdag 17 april 2008

Hästaband och Kattkvinna

Roskilde lineupen är klar.
Dessa skulle jag vilja se ifall jag nu åker dit (som assistent;)..):
Adele
Band of horses
Battles
Black mountain
Bonnie Prince Billy
Cat power
Chemical brothers
Duffy
Efterklang
José Gonzales
Gossip
Grinderman
Hot chip
Joan as policewoman
Kings of lion
Liars
Lykke li
My bloody valentine
Kate Nash
The Notwist
Pascal
Radiohead
Raveonettes
Säkert
Teitur
Yeasayer
Neil Young

Kanske inte världens mest lockande eller överraskande lineup (jag menar ska jag ta mig till roskilde ska det verkligen vara SJUKT bra lineup,iallafall om jag ska betala för det;)..), förutom hästabandet och kattkvinnan då. Och de där gamla indierävarna och gubben från Kanada såklart! Och det är iof verkligen inte fy skam!

4 kommentarer:

Anonym sa...

va??? vaddå inte lockande? det är ju sjukt mkt bra band!!!/systeryster

Madeleine sa...

jo men för 2000kr vill man ha LITE mer;)

Anonym sa...

amen yeasayer, catpower, band of horses, radiohead liksom...inet för att jag ska dit men.../sus

mimmi sa...

jag vill se gossip!