torsdag 29 januari 2009

avancerad vurpa


Idag är en sådan dag då jag liksom inte riktigt har koll på mig själv. Hjärnan är seg och motoriken hänger inte riktigt med. Som nyss då jag skulle kasta en sak i papperskorgen, missade och reste mig upp för att hämta det och gjorde en avancerad vurpa över skrivbordet och hamnade i en hög på golvet. Studenterna som stod en meter i från mitt skrivbord blev minst sagt ställda. Inte varje dag deras bibliotekarie bjuder på sådan högklassig underhållning. Värre än Tom & Jerry ju. Behöver jag tillägga att jag blev aningen röd i huvudet?
Jag är en sådan som jämt välter ut läsk i min bästa väns knä, slår i huvudet i killens/tjejens om jag ska pussas och gör mig illa på dörrkarmar. En kille jag hängde med en gång i tiden sa att det var en del av min charm, det faktum att jag var klumpig och inte hade koll på mina armar och ben. Att jag hade en barnslig men söt motorik. Jag vet inte riktigt. Tycker det känns ganska osexigt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Äh, e ju kärt ju <3
/Matte