onsdag 28 januari 2009

Håll för öronen: Dags att gnälla igen.

Ajajaj nu har jag fantamej huvudvärk igen. Jag har följande teorier om varför:
1. Det är ett utdraget migränanfall som kommer och går.
2. Det är abstinens efter coca cola. Har som sagt minskat rejält på denna dryck. Från att ha druckit kanske 1 liter om dagen har jag nu druckit ca 1 liter i veckan.
3. Jag behöver glasögon då jag arbetar. Kan inte vara bra att stirra in i en skärm hela dagarna.
4. Det är för att jag äter betydligt mindre än vad jag brukar göra.
5. Jag var väldigt spänd och orolig av olika anledningar i helgen, spänningar leder ofta till huvudvärk har jag hört.
6. Jag gnisslar tänder i sömnen ännu mer än jag brukar.
7. Jag håller på att bli sjuk...igen.

Hoppas på nr 1, då går det iaf över snart.

Inga kommentarer: