söndag 25 januari 2009

lyx


Att bada badkar är verkligen helande för kropp och själ. Önskar att jag nångång igen kommer att bo i en lägenhet eller hus med denna lyxdetalj.

En annan lyxig sak är att spela skivor ute. Så himla gjutet att få leva ut sina musikfacistfasoner in public. Det är bland det allra bästa jag vet och bilden ovan illustrerar hur exhalterad jag var sist jag gjorde det på Freaks N geeks ihop med Sanna och systeryster.

Förövrigt drar jag nu en suck av lättnad (one down, one to go) och lyssnar på Cat Powers The Covers Record.
Foto: Sara Kokk
Ps. Oops jag börjar få gamla händer va? Märks att jag är närmre fyrtio än tjugo. Men just idag känns det faktiskt bara skönt att vara 30, 5 plus lite till. Ds.

1 kommentar:

Hannah sa...

Ja, att bada badkar är verkligen lyx. Hade badkar i båda mina lägenheter och det var bortsett från balkongerna det jag uppskattade mest med mitt boende.

Och jag skulle göra nästan vad som helst för att få "gamla händer", mina händer ser ut som bebishänder utan tillstymmelse till knogar (okej då, om jag knyter näven riktigt, riktigt hårt)...