torsdag 22 januari 2009

If I had a heart I could love you


Tillbaks på jobb. Futtig personalstyrka här då många är sjuka. Brandlarmet gick igång nyss och vi fick stå ute i nästan en halvtimme och frysa för att givetvis få reda på att det var falskt alarm. Och så blev jag erbjuden att åka med till Berlin och "jobba" (städa lägenheten där, fixa nya möbler osv) i nästa vecka men jag tackade nej för jag känner att jag måste ta det lite lugnt. Vore inte fel med Berlin men samtidigt är det så jävla kallt så jag vet inte om jag uppskattat att vara där ändå. Har mycket att göra här hemma så. Måste ta igen lite jag samlat på mig. Och jag känner faktiskt för att vara hemma och bara vara just nu.

Nu ska jag jobba vidare och lyssna på Fever Ray. Tycker att Karin Dreijer lyckats riktigt bra. Måste nog säga att jag gillar det här mycket mer än the Knifes senaste skivor.

Ps. Har lagt upp bilder från förra veckans Freaks N geeks på vår blogg. Ds.

2 kommentarer:

PollyJo sa...

Du länkar lite fel... :/ man kommer till freaks på båda länkarna... hihi

Madeleine sa...

ska genast ändra!