måndag 26 januari 2009

Sen ska jag skaffa mig ett liv.


Förra veckan hade den här bloggen över tusen unika läsare, eller besökare kanske är rätt ord, tror att många hamnar här av misstag också. Det är inte speciellt många om man jämnför med de stora bloggarnas besökarstatistik men det är tillräckligt många för att göra mig aningen paranoid. Eller jag vill självklart att folk ska läsa det jag skriver. Sandy och Susanne sa till mig att jag bloggar för mycket för mitt eget bästa så det vore ju väldigt onödigt om ingen läste. Men när jag tänker på det, att tusen personer varit här och fluktat så blir jag ändock lite skakis. Ibland tänker jag att jag ska lägga ner den här bloggen och eventuellt starta en ny som ENDAST handlar om musik. För jag måste skriva på något sätt. Det vet jag. Tror att jag går under annars.
Men sen så tänker jag att... tusen personer, det är som om en hel by läste min blogg. En ganska stor by faktiskt. Ni kanske bor i en och samma by, mina kära läsare. Jag tror att ni bor i En Byjävel till. Vore synd att lägga ner ert enda nöje. Jag fortsätter lite till. Sen ska jag skaffa mig ett liv. Ett riktigt liv.

6 kommentarer:

Marina Siljehav sa...

Haha, så jävla bra skrivit! Hur ser man för övrigt sådan statistik? Spännande

Anonym sa...

förövrigt har dom nog andra intressen;P också

Madeleine sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Madeleine sa...

anonym:
VA? kretsar inte allt kring mig? då måste jag ha fått helt fel för mig. hehe skojar ju o hoppas på att ironin i inlägget gick fram.

Anonym sa...

jag skojade!/sus

Anonym sa...

Inte får du bara skriva om musik min lilla duva! Jag sitter här med kräk, snor, sagel på tröjjan och håller koll på dej när vi inte träffas så ofta!!!
Pusspuss/ Mamma Mu