onsdag 21 januari 2009

äta vitaminer


Jag är som några av er kanske vet, lite hm..speciell när det gäller matvanor. Har jämt fått höra att jag gillar de mest absurda blandningar och jag är kanske inte första klassens gourmet om man säger så. Därför är det med lite skamsenhet jag erkänner att jag tycker det är sjukt gott att äta c-vitamintabletter i brusform. ÄTA alltså, inte lösa upp och dricka, utan låta brustabletten smälta på tungan. Vet inte hur nyttigt det kan vara för mage och svalj men.. Friggs Jordgubb nu senast. Har ni något liknande att dela med er av kanske? Min syster är likadan föresten. Skönt att ha någon att dela sina små egenheter med.

Måste ju ge NÅN positiv verkan iallafall. Skönt att slippa skörbjugg om inte annat.

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha! Känns det inte obehagligt när det brusar? Poss /Matte