måndag 19 januari 2009

VARNING FÖR GNÄLL.

Hjälp, vilket dåligt sätt att börja veckan på. Vaknade av mardrömmar och med jätteond hals och illamående/feber? och det känns som jag inte har något batteri kvar. Har ju kört på i 110 de senaste veckorna trots att jag varit förkyld som fan och jag tror att jag behöver vila vila vila. Fan, har endel jag skulle behövt göra idag typ tvätta, städa och gå ärenden. Men frågan är om jag orkar. GNÄLL, jag vet. Måste vara jättetrist att läsa min blogg just nu så jag återkommer när jag har något mindre deprimerande att skriva om. Känner att det varit lite väl mycket negativt på sistone och den sidan av mig vill jag ju inte direkt göra reklam för;) Jag är faktiskt oftast ganska glad för tillfället. Och nä, nu har jag bestämt mig, jag struntar i allt jag skulle gjort idag och sover tills jag mår bra igen. Dags att bli kry och pigg!

Inga kommentarer: