torsdag 29 januari 2009

Prickig hypokondriker

Tackade nyss nej till att spela skivor ikväll pga att jag fortfarande känner mig helt jävla off och hostar och snorar. Blir tydligen aldrig riktigt frisk och det retar mig. Tanken på att ens stå upp mellan 22.30-03 ikväll känns helt omöjlig. Synd! Hade varit kul plus välbehövligt. Så istället för att tjäna pengar brände jag nyss x antal hundralappar på att köpa en ny klänning. Tyckte tydligen att jag behövde en ny till lördag. Speciellt efter att Marina skickat en bild på sin fina cocktailklänning ala Gossip Girl (som hon ska ha på festen). Jag köpte en svart silkig klänning med röda prickar. Gillar inte ens prickigt. Jag gillar randigt. Vet inte om jag äger något annat prickigt plagg faktiskt och jag är allt annat än twee. Men den var fin. Kan vara bra att ha.

Nu kommer snart min influensasyster hit och jag är livrädd för att bli smittad. Men hon hävdar att hon inte smittar längre så jag får väl tro henne. Har jag månne gått och blivit en hypokondriker på äldre dar? Ursäkta om den här bloggen mest liknat "Fråga Doktorn" de senaste veckorna.

Inga kommentarer: