måndag 26 januari 2009

Jag älskar pingis.

Usch det här gått dåligt med träningen på sistone, mest beroende på att jag varit sjuk (och att jag fortfarande inte känner mig helt kry-Susanne har föresten fått influensan och jag är LIVRÄDD för att ha blivit smittad, kan ej vara sjuk igen ju). De andra sunda löftena har jag däremot hållt. Nästan. Åt en klubba på bion i fredags. Jag känner att jag skulle vilja börja träna något annat, är ganska så trött på att springa på löpband och cykla på träningscykel nu. Kanske borde man börja simma igen? Aerobics och liknande vägrar jag. Likaså någon lagsport. Är kass på sånt.

Men....PINGIS! Längtar till sommaren och utomhuspingiskvällar. Jag älskar pingis. Kanske för att det är den enda sport där jag nästan alltid vinner över den jag spelar mot;)

1 kommentar:

suzieq sa...

när jag blir frisk ska vi se en PINGISFILM som jag vet har kommit ut:P