måndag 21 januari 2008

deal?

Om det är en sak jag är dålig på så är det städning (ja jag vet att många av er hävdar att matlagning är min svaghet men jag är fan ännu sämre på att städa). Jag vet inte om det handlar om dåligt tålamod, slarv eller vad men jag får fan aldrig min lägenhet ren. Det är lite av en ond cirkel också, jag har aldrig varit särskilt noggrann med städningen= det blir skitigare och skitigare och svårare och tråkigare att få det rent. När jag flyttar ska jag vara vuxen och duktig direkt och alltid ha fint hemma. Lovar;)
Vore perfekt om man kan utbyta sysslor vänner emellan. Jag tycker det är helt ok att tvätta-jag kan tvätta din tvätt varje vecka om du städar till mig varannan? Deal? Ngn?

Nu ska jag dammsuga...huuu.

1 kommentar:

mimmi sa...

Nä att städa är tråkigt!! Men du får ge mig din lya om du flyttar! :)