torsdag 31 januari 2008

önskelista v 5

1. En fräsch lägenhet om minst 40 kvadrat. Gärna på St Knuts (nära o bra till jobb). Folkets park och Möllan går såklart också för sig.
2. Lite mer % jobb så jag har råd att bo där. Eller kanske en oväntad pengagåva från någon riking?
3. En avacadosmoothie från den där fruktdrinks"baren" på Bergsgatan (Roco?)
4. Att någon köper min stärkare så jag kan köpa kombo istället för att ha top och låda som nu (inte för att jag orkat sätta ut ngn annons).
5. Någon av de klänningarna jag la upp för någon dag sen-så jag kan ha den på Niccokicks släppfest på lör.
6. Obegränsat med sushi i ett år. Gärna från sushido. Tar 1 min att gå dit från Konsthögskolan=perfekt att ha till lunch.
7. Medlemskap i Music doc. Inte så svårt att fixa men jag är lat.
8. Att kunna beema hem Sandy lite då och då när jag saknar henne.
9. En skiva med Lykke Li så jag slipper lyssna på Myspace hela tiden.
10. Hemligt

Inga kommentarer: