torsdag 10 januari 2008

Can you read my mind?


Lyckorus. Lyckorus. Lyckorus.
Har haft två jätteroliga repkvällar med mina två band. Så mycket postiva energier har det inte varit i replokalen på Norbergsgatan på länge. Mitt pekfinger är helt uppskavt. Det som ett tag var magont och inte kändes kul är plötsligt det mest livsnödvändiga igen. Det pirrar i magen. Jag kommer alltid att spela gitarr på ett eller annat sätt...vet det nu och det gör mig lycklig.

Cyklade en runda efter jobbet idag. I mp3spelaren hördes Interpol, vilket var sjukt bra cykelmusik kom jag fram till. Kom på mig själv ett par gånger att sjunga högt där medan jag cyklade mörk gata upp och gata ner. Och deras texter, ja det var som om de var skriva just för mig. Idag har jag en bra dag. Hoppas att helgen blir lika fin.

I don't mind if you don't mind 'cause I don't shine if you don't shine
before you go, can you read my mind?

Inga kommentarer: