torsdag 17 januari 2008

I´ve seen it all


Usch började tänka på saker jag typ förträngt ett tag för att det sög musten ur mig. Ibland känner man sig väldigt hjälplös. Otillräcklig. Ibland när man så gärna vill och försöker men inte får något gensvar. När man står bredvid och ser någon falla utan att kunna göra något. Inte ett skit. När man ser någon kasta bort alldeles alldeles för mycket. Kan man bry sig FÖR mycket? Var går gränsen mellan det egna livet och intigriteten och vännens?

Jag antar att det är upp till var och en att göra det bästa av sitt liv och jag önskar verkligen alla mina vänner de bästa av liv. Människor kommer och går. Men jag hoppas att ni vet att jag finns här.


I've got memories I keep them away from me
They won't behave Won't be what I want them to be
I've seen it all and it's all done
I've been with everyone and no one
So many squandered moments
So much wasted time
So busy chasing dreams I left myself behind
I've seen it all and it's all done
I've been with everyone and no one

So this dying slowly
It seemed better than shooting myself

Inga kommentarer: