söndag 13 januari 2008

It´s alright to fail


Sett klart filmen nu. Gillade den, den var vacker och smärtsam, precis som kärleken (klyscha deluxe). Michelle Williams var med och hon är så jävla snygg! Egentligen kan man ju inte ta de där Dawsonskådisarna på allvar men hon är faktiskt riktigt bra. Tror jag började gilla henne när jag såg Brokeback mountain faktiskt. Andrea säger att jag liknar henne lite, I WISH! I allafall jag rekommenderar Hottest state, Ethan Hawke har lyckats trefaldigt(manusförfattare, regi plus med som skådis) och sen att bla Feist och Catpower medverkar på soundtracket drar ju inte ner helhetsintrycket direkt.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ah, Michelle är underbar. Kanske man skulle kolla Brokeback nu när du berättar att hon är med, annars har den aldrig direkt lockat mig. Själv sitter jag och kollar om Alexander Paynes About Schmidt. Fin, lågmäld komedi. Sett? Jag kom att tänka på den när jag kollade om Sideways, som jag älskar. Har du hört Chans version av Gnarls Barkley-Crazy btw? Me like.

mimmi sa...

Ska nog se den filmen ikväll!
Har den andra filmen hemma också som du tipsade om. Tur att jag har dig benelene:)

mimmi sa...

Den filmen ska jag nog se ikväll! Har den andra filmen hemma också, som du tipsade om nyss. Tur att jag har dig beneleine!