fredag 18 januari 2008

dubbelgångare


Mohaha gjorde en såndär Facedouble-grej på fejjan (facebook) där man ser vilken kändis man själv eller vald vän liknar. Jag har roat mig med det ett tag nu (fy på mig-jag borde katalogisera) och det allra roligaste var att Susanne, min tvillingsyster, tydligen liknar den där barnskådisen Dakota Fanning. Vi får ju jämt höra att vi ser väldigt unga ut för vår ålder (folk tror att vi är typ 25), men där går fan gränsen. (Är det föresten bara jag som får en lätt obehaglig känsla av fenomenet barnskådisar?)
Andra roliga var:
Marina som den där Desperate Housewife-kvinnan
Sandy som Natalie Portman
Matilda som Paula Abdul (Hahaha)
och jag som Brittany Murphy!!! (I WISH SÅ JÄVLA MKT)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hahaha! Paula Abdul, minsann! Jaha...

Anonym sa...

YES! I WISH SÅ JÄVKA MKT JAG MED! ;)