onsdag 9 januari 2008

she´s lost control again


Ikväll är det förhandsvisning av Anton Corbijns film om Ian Curtis ("Control") på Spegeln. Vi ska repa så jag kan tyvärr inte gå dit. Men ska försöka se den medan den går på bio iallafall. Jag går typ aldrig på bio, vilket är tråkigt. Bio är mys, men dyrt. På fredag är den en Joy Divisionfest med band (the Mary Onettes o nån till) o djs på Inkonst som jag skulle vilja gå på, men tror att jag lovat bort mig till Andrea och Tomboy. Men det är inte fy skam det heller. :)
------------------------------------------------------------------
[Confusion in her eyes that says it all. She's lost control. And she's clinging to the nearest passer by, She's lost control. And she gave away the secrets of her past, And said I've lost control again, And a voice that told her when and where to act, She said I've lost control again.]

Inga kommentarer: