söndag 13 januari 2008

lika som bär


Jag älskar älskar älskar Todd Solondz filmer. Vet att jag skrivit det förut men var bara tvungen att upprepa mig. Längtar till nya filmen kommer. Jag kollade ju precis på Storytelling och haha, fan va han killen Scooby är lik Zack som jag mfl träffade i våras. Mysko kille det där. Han spelade trummor med Maria Taylor på debaser och mitt under konserten kom han ner och gick fram till mig och sa att jag var den vackraste han sett o sen hängde vi lite med honom och drack öl på mascot (av alla ställen, han måste trott att malmö var helt cp) Det är sådana komplimanger som man borde ta vara på och tänka på dagar då man känner sig ful, oälskad och så. Synd att Zack var lite hm..speciell. Freak typ. Men vem är inte det?

1 kommentar:

Anonym sa...

ydls! Han var väl fullt normal...?